söndag 30 mars 2008

vad


Detta e grejor som jag gillar.

Skiftnyckeln och polygripen för att jag gillar att mockla med saker.

Gitarren för att jag älskar musik och aldrig vill ha det tyst i mitt öra.*

Kameran för att jag gillar gamla grejor och för att jag ser mig själv som en konstnär, och någon som vill bli konstnär till yrket.

Miniräknaren för att jag älskar logik.

Nintendospelet för att jag är oseriös och barnslig och gillar att spela nintendo.



När jag skriver att jag vill bli konstnär så syftar jag på ingenjörsyrket som för mig är en konstform. om det inte är en konstform så ska jag göra det till en konstform. Bara mekanik är en konst i sig. Och är inte konst en innebörd som härstammar från ordet konstigt. Alltså kanske jag är konst??? jag kallar det för Logiskt skapande

*
All musik fungerar inte i mina öron och att säga vad som funkar är också omöjligt. Jag är i själva verket ganska kräsen.

Inga kommentarer: